Plugghäst, javisst !

 2011-10-20    11:35:23   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Nu ska jag sätta fart att plugga så hjärnan den blöder så man blir ledig till helgen =)
Ska nu fixa de 6 frågorna om utveckling och lärande, hoppas på att få fram rätt svar. Sen vid 16 ska jag hämta lillan på förskolan så ska vi iväg för att handla och posta tillbax kläder til H&M som var för litet.

Ikväll får vi se, hoppas på att kunna se drömmen om ett barn och sen hoppa i säng så man kommer i säng tidigt för en gångs skull, ingen lust med att försova mig i morrn igen *suck* Snozknappen is the shit!  Hatar den just nu.
Både jag och lillan sover som grisar och ingen vaknar av klockan.


Nej nu ska jag plugga som sagt.













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?