sweet home alabama

 2011-10-19    13:53:23   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ja nu är man hemma efter en timmas föreläsning, kändes egentligen meningslöst att åkt dit men fick svar på lite av frågorna som ska vara klara tills på fredag lr måndag + att jag fick mig 2 chokladbollar, MUMS! *Beroende, nejdå inte alls :]* Jag är bara helt tokig i dessa små saker just nu.

När man kom in i salen där föreläsningen hade pågått i 30 minuter så hör man läraren prata om köttbullar, köttbullar och barn... Hmmm den röda tråden är vart då? ;)  Var som sist då han prata om råttor.
Men men, om det är köttbullar vi ska bli pedagoger till så lär dom snart vara slut, eller om det är råttor så lär min fobi för dom små äckliga sakerna snart vara borta ;D *asg*

Jag ska nu fixa mig lite käk tänkte jag och sen baka chokladbollar, skulle plugga också men får se om jag hinner det innan jag ska hämta lillan. Ska mysa ikväll då vi inte han med det igår, så ikväll blir det chokladbollar med Saft eller varm oboy. Jag ska nog köpa hem lite julmust till mig ikväll sen när lillan somnat så man kan plugga lite innan  man somnar. Julmust is the SHIT!

Får se vad det blir för film, vart sugen på att se babe eller ska de bli Hannah mountana igen om älsklingen får bestämma. Haha här börjar vi tidigt, men jag klagar inte. Engelska filmer tidigt är bara bra för hennes kunskaper sen till skolan =)
Men vi får se vad hon bestämmer =) 

Men nu ska jag mata min lilla ;) mage som skriker efter mat, mat mat mat!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?