Underkänd

 2011-10-07    15:24:01   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Blev underkänd på examinationsuppgift 1 men sitter nu och rättar den och går igenom den noga för att sedan skicka in den på nytt i morgon eller redan ikväll så man blir av med den.
Lite roligt för ju längre in ja kommer i texten så ser jag att gör samma fel om och om igen, så sitter och skrattar för mig själv just nu. *Hahaha* "så" "ju" "Väl" får man inte skriva med i en vetenskaplig text hahaha.

Men men man lär sig av sina misstag.
Lite annat roligt, var att jag fick ett mail av läraren och i en mening stod de: Föreläsningen innehållande... Lite komiskt att hon skriver så när ja nu rätta min examinationsuppgift ;) hahaha.


Men ska bara ändra småfel och lägga till datum för när referensern besöktes och lite mer så hoppas på att bli klar ikväll eller i morrn, vill ju se idol ikväll.
Ska nu i alla fall lägga undan böckerna och gåiväg för att hämta lillan på förskolan.
Blev hemma idag p.g.a sjukdom, men känner mig bättre och har idag pysslat om mig själv med färgning av hår och sovit. Nu är jag brunett igen, mockabrun blev de.


Hoppas ni får en fin kväll för vi ska mysa här hemma.



 











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?