Ny barnvagn

 2011-09-29    12:02:07   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Har gått och köpt en ny barnvagn då den andra liksom inte alls känns säker.
Kuggen lossnar från däcken och snart går väl vagnen inte att bromsa då liksom.
Sen så åker frambromsen ner så att gå till förskolan tar liksom 100 år extra för att jag måste dra upp den där jävla bromsen hela tiden, och JA DET STÖR MIG!!

Min dotters säkerhet sätts före mitt lördagsgodis och cola så att hon i stället får en nya och säker vagn som jag kan lita på!!


(www.blocket.se)

Denn vagn och denna färg blev det. 1699:-
Och vagnen kommer eventuellt redan i morgon då han skickar vagnen innan halv 2 idag.
Vagnen var helt ny i butiken och det är ABSOLUT INTE samma företag som ja köpte den andra vagnen ifrån..
Så nu åker den andra vagnen åt helvete och jag vill aldrig mera se skiten !! Pengar slängda i sjön tamefan !


Aja sitter just nu i skolan och lektionen börjar kl 13:00 så 1 timme kvar.
Vad gör man nu?












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?